خوش آمدید

جستجو

چال عروسان 94.11.9

بنام خدا

برنامه این جمعه را به سرپرستی خانم سیمین جعفری و در کنار جمعی از همنوردان اجرا کردیم.

ساعت 6 صبح با سرمای12 درجه زیر صفر با یکدستگاه مینی بوس همراهان برنامه را جمع و جور وساعت

حدود 6.45 رفتیم بطرف روستای وانون انتهای روستا از خودرو پیاده شدیم.

با نیم ساعت راهپیمایی نزدیک مقبره امامزاده بی بی خدیجه در وسط جاده خاکی که بدون برف و از سرما

یخ زده وخشک به نظر میآمد زیر انداز هایمان را که از بهترین نوع گونی وپلاستیک تهیه شده است پهن کردیم .

وسفره های کوچکمان را باز با دست وپای سرد ودر عوض با دلهای گرم لقمه ای نان وپنیر با چای دودی که

با زحمت زیاد بوسیله بوته های نمدار با زحمت فراوان تهیه کرده بودیم نوش جان کردیم.

ساعت حدود 9 صعود را آغاز از روی برفهای یخ زده در شیبی تند بعد ازدو ساعت وارد دشت چال عروسان

در دامنه قله شرقی شدیم.

با اینکه هوا آفتابی بود کرمای آن  تا این ساعت نتوانسته بود تنمان را گرم کند ظاهرا قدرت سوز سرما به

گرمی نور خورشید چیره شده بود.لذا در کنار سخره هایی که از باد وسوز سرما اندکی در امان بود تصمیم

گرفته شد تا با روشن کردن آتش ودرست کردن چای کمی خودمان را گرم کنیم.

ساعت 11.30 بظرف قله حرکت کردیم وساعت 12 روی قله بودیم با وجود باد و سوز سرما محو تماشای مناظر

زیبا وبی همتای اطراف شده ومشغول ضبط آن در ذهن ودوربینهای خود بودیم.

شاید بعضی از عزیزانی که این گزارش را مطالعه میکنند بگویند خب که چی.جواب آسان است .میگوییم

هر کسی سوزد بنوعی در غم جانانه ای.

ساعت 12.30از جبهه دیگری فرود را آغاز ساعت 13.30 در کنار چشمه آبی که نامش را ندانستیم و آب

گوارایی داشت نهار را صرف ساعت 2.30 حرکت وساعت 4 در روستای وانان سوار خودرو به شهرکردبرگشیتم

همراهان: خانمها جعفری،هادیان،فرج زاده،نادعلی و خدابنده.

آقایان مسعود بنی طالبی، رضا هادیان،حمید یوسفی،پرویز حقیقی پور.

گزارش: حقیقی پور

این مطلب تا کنون 23 بار بازدید شده است.